8 Ağustos 2010 Pazar

En Güzel Günüm

Sabah oldu ben sabahleyin saat 09.46’da kalktım annem ise sabah saat 06.00’da kalkmış ve sonra yine uyumuş kalkıp. Annemin yanına gittim. Annemi uyandırdım ve annem uyandın mı dedi. Bende uyandım dedim. Annem kalktı ve kalkar kalkmaz yüzünü yıkayıp kahvaltı hazırlamaya başladı. Bende bir kutu kibrit buldum ve o kibrit kutusunun içindeki tüm kibritleri yaktım. Sonra annemin yanına içeri girdim ve annem biber doğruyordu bende kolaylık olsun diye anneme biber verdim. Böylece annemin biber doğrama işi çabuk bitti. Ve sonra onları küçük küçük doğradı ve doğradıktan sonra üzerine yumurta kırdı ve kırdıktan sonra küçük aygazda pişirdi ve sonra kahvaltı hazırladı tam osırada Derya hocam uyandı. Bende annemin bana verdiği şeyleri masaya getirip Derya hocamın yanına gittim. Tam osırada gökçen uyandı. Ve hep birlikte Derya hocam, annem, ben, Gökçen kahvaltıda şunları yedik. 1Yumurta biber 2 zeytin 3 sarelle ( ekmeğe sürülen çikolata ) 4 vişne reçeli 5 Derya hocamın yediği vegemıte 6 çay 7 domates 8 yağdı. İşte bu tür şeyler yedik. Gökçen ile ben 15 dakikalığına tarlanın ortasındaki eriğe gittik. Gittiğimizde hemen Derya hocam, Gökçen, ben matematiğe başladık. Matematikte Derya hocam bize matematikte şunları çözdürdü. 1 bölme 2 işaret tersi 3 çıkartma 4 toplama 5 çarpmaydı ve tam o sırada babam işten geldi. Ve annem hemen pizza yaptı. Arkadaşlar annemi izlemediğim için size pizzanın tarifini veremeyeceğim çünkü Derya hocam, ben, Gökçen akşam saat yediye kadar matematik çalıştık. Sonra Derya hocam, annem, babam konuştu bizde dersimizi bitirip uyuduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder