8 Ağustos 2010 Pazar

İbrahim Ağabey İle Aslı ablanın Geldiği Gün

Akşam oldu babam dışarıda oturuyordu. Derya hocamı İbrahim ağabey aradı ve ben oraya geleceğim dedi, yarım saat sonra İbrahim ağabey geldi. İbrahim ağabey aradığında şöyle demişti ben geleceğim ve Aslıyı da getireceğim dedi. İbrahim ağabey ve Aslı abla geldi. Ben Derya hocama çok tatlı birisi dedim ve Derya hocam da bana “Seninle aynı fikirdeyim” dedi. Ve sonra Gökçen ile ben İbrahim ağabey ve Aslı ablanın fotoğrafını çektik. Ve Derya hocamın yaptığı bir film vardı. Filimin adı İçe Dönük Kahramanın Yolculuğuydu. Ve o filmi izledikten sonra Aslı abla babasının ve kendisinin yaptığı resimleri göstermek istedi. Ve İbrahim ağabey resimleri getirdi ve gösterdiler. Ama çok güzeldiler ve sonra İbrahim ağabey resimleri arabaya götürdü. Ve akşam saat bir buçukta gittiler ve İbrahim ağabeyler gittikten sonra annem, babam, ben, Gökçen, Derya hocam yani hepimiz hemen uyuduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder