8 Ağustos 2010 Pazar

Orman Günüm

Sabah oldu ben saat 09.00’da kalktım ama kardeşim Gökçen benden yarım saat önce kalktı ve ben kalktığım zaman salona çıktım annem salonda uyuyordu ve ben ile Gökçen dışarı çıktık ben çiçek toplayıp masaya koydum tam o sırada Derya hoca uyandı üçümüzün de karnı açtı dışarıda bir masa vardı. Ve dışarıda bir masa vardı. Ve dışarıdaki masayı Derya hocanın eve taşıdık. Ve kahvaltı hazırladık kavatlı hazırlarken hazırladık. 1. Reçel 2. zeytin 3. sarelle ( ekmeğe sürülen çikolata) 4. peynir 5. yâda yumurta 6. Derya hocamın yediği vegemite 7.’de çaydı. Kahvaltı ettik ve sonra Derya hocam bulaşıkları yıkadı. Gökçen ile ben ormana gitmeyi planlamıştık Derya hocam bize oturmamız için özel yapılmış bir örtü verdi d ama keçiler ve inekler vardı bizde içimizden hiç korkmuyoruz deyip gittik ve hiçbir şey olmadı ve hiçbir şey olmadığını gördük ve bundan sonra Gökçende bende hiç korkmadık hep gideceğimiz zaman çok rahat gidiyorduk ve Gökçen ve ben yürüdük yürüdük ve ahlat ağacına vardık. Ve Derya hocamın bize verdiği örtüyü halat ağacının altına serdik. Eşyalarımızı çıkarıp oturduk ve halat ağacının altında haritalar çizdik ve halat ağacının altında tam 2 saat oturduk ve o 2 saatte fotoğraflar ve videolar çektik sonra eşyalarımızı toparlayıp yola çıktık çünkü keçiler geliyordu bizde hemen yola çıkıp mekâna doğru yol aldık. Ve mekâna giderken birbirimizi doğayı ağaçları ve gökyüzünü çektik yürürken hiç farkına varmadık ve bir bakalım mekânın yarı yoluna kadar varmıştık bile ve yürüdük yürüdük ve mekâna vardık. Mekâna vardığımızda annemlere seslendik ama annemler duymadı. Ve onların yanına gidib öyle seslendik annemler ise konuşuyordu ve bizde annemlerin yanına gidip azıcık dinlendik ve sonra Derya hocam, ben, Gökçen, annem Derya hocamın evine girdik zaten annem ile Derya hocam Derya hocamın merdivenlerde oturuyordu ve hep birlikte içeri girdik yani Derya hocamın içeri girdik. Gökçen ile ben banyo etmek istedik ve Derya hoca anneme benim banyoda edebilirler dedi ve bizde Derya hocamın banyoda banyo ettik ama ilk önce ben banyo ettim ve benden sonra gökçen banyo etti ve sonra gökçende bende banyo ettikten sonra derslerimizi yaptık ve annemle Derya hocam Derya hocamın evde yemek yaptılar ve yemek olarak makarna ve pilav yaptılar yemek yenildikten sonra Derya hocam, ben, annem, Gökçen hep birlikte konuştuk Derya hocam bize karanlıkta denemeler yaptırdı ve sonra bizde annemlerde uyudu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder