8 Ağustos 2010 Pazar

Video Çekimi Günüm

Sabah oldu hepimiz kalktık ve bu günde video günümüzdü. Ve Derya hocam, ben, Gökçen kahvaltı ettik ve kahvaltı edildikten sonra sofra kaldırıldı, her zamanki gibi yine Derya hocam bulaşıkları yıkadı ve yıkadıktan sonra Derya hocam, annem, ben, Gökçen konuşurken babam geldi ve bizde yani Derya hoca, ben, Gökçen hazırlandık ve hazırlandıktan sonra babam dedi ki hadi gelin kola aldım içelim de sizi öyle götüreyim dedi ve kolalarımızı içtikten sonra babam, Derya ablayı, Gökçen ile beni video dersimiz için köye çekim yapmaya götürdü. Ve bizde ilk önce anneannemlerden başlamak istedik. Ve babam da bizi anneannemlere bıraktı, anneannemlerde bize hoş geldiniz dediler, bizde onlara hoş bulduk dedik, anneannem ve cici annem ile yanaktan yanağa öpüştük, sonra Gökçen ile ben anneannemleri videoya çektik ve Derya abla da bizim yanımızda durdu. Çektikten sonra Gökçen ile ben eşyalarımızı toparlayıp anneannemin kardeşi Ayşe teyzeye gidecektik ama o aşağıda oturuyordu ve Derya abla aşağıda oturduğunu gördü ve bize dedi ki Ayşe teyze aşağıda oturuyor dedi ve bizde Derya abla, Gökçen, ben Ayşe teyzenin yanına gittik. Ama ben çekmedim çünkü canım istememişti ve o çekimi de Gökçen çekti, sonra Derya abla, ben, Gökçen kahveler önüne indik ve ben kahveler önüne inince ben babamı gördüm ama babam bir kahvede oturuyordu. Ve Derya abla, ben, Gökçen oraya gittik. Ve bu sefer Gökçen de, ben de çekim yapmadık. Ve cici annem teyzemlere haber vermiş. Ve sonra teyzemlerde Gökçen, Zeren gelin teyzem diye çağırdı. Derya abla, ben, Gökçen Hatice teyzemlere gittik. Orada kışlık erişte yapılıyordu. Ve Gökçen, Hatice teyzemi videoya çekti ve sonra Gökçen ile ben teyzemden kameraları elektriğe takmak için izin aldık ve teyzemlerin yukarı çıkıp kameraları elektriğe taktık, bir iki dakika durdu ve sonra Gökçen ile benim içim rahat olmadı ve teyzemlerin yukarı çıkıp kameraları şarjdan aldık. Ve Derya abla, ben, Gökçen Hatice teyzemlere hoşça kal deyip yine anneannemlere gittik. Ve anneannem bize karpuz doğradı ama sadece Gökçen ile cici annemin kızı Sibel yedi, daha doğrusu Gökçen ile benim öz akranımız oluyor. Ve Gökçen ile Sibel karpuz yedikten sonra Sibel bize çatı katını göstermek istedi ve Gökçen ile ben Derya abladan izin alıp Sibel’in çatı katına çıktık ve Sibel bize çatı katını gezdir ve sonra Sibel’le Sibel’in çatı katında Sibel, Gökçen, ben konuştuk. Ve sonra Gökçen, ben, Derya abla tam Kuşku ablaya gidecektik ama şansımıza Beyami ağabey yoldan geçiyordu ve selamlaşmak için durdu ve Derya abla selamlaştı Beyami ağabeyde nereye gideceksiniz diye sordu, Derya abla da Kuşku’ya gideceğiz dedi ve anneannemin kardeşi Ayşe teyze Beyami bıraksın sizi Kuşku’ya dedi. Derya abla, Gökçen, ben arabaya bindik ve Beyami ağabey bizi Kuşku ablaya bıraktı sonra gitti ve Derya abla, Gökçen, ben Kuşku ablanın eve çıktık ve bir iki dakika sonra misafir geldi. Derya ablam, Kuşku abla ve gelen misafir konuştu ve bir iki saat sonra Gökçe’nin ateşi çıktı çünkü Gökçen daha önce dondurma yediği için hastalanmıştı. Ve sonra Derya abla babamı aradı ve babam da gelip bizi aldı ve sonra mekâna geldiğimizde annem Gökçen’e şurup verdi. Sonra yemek yenildi ve yavaş yavaş akşam oldu ve akşam yemeği yenildi. Sofra kaldırıldı azıcık konuşuldu ve sonra herkes yataklara yatıp uyudu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder